Môžete zaregistrovať spoločnosť na adrese virtuálnej kancelárie?

Bežnou otázkou podnikateľov je, či môžete zaregistrovať spoločnosť na adrese virtuálnej kancelárie. V správach, ktoré často čítate o zahraničných spoločnostiach s poštovou adresou v Holandsku. Mať takzvané spoločnosti PO box má svoje výhody. Väčšina podnikateľov vie, že táto možnosť existuje, ale ako ju zvládate a aké požiadavky musíte splniť, mnohým stále nie je jasné. Všetko to začína registráciou v Obchodnej komore. Svoju firmu je možné zaregistrovať, aj keď žijete v zahraničí. Je tu však hlavná požiadavka: vaša spoločnosť musí mať holandskú adresu na návštevu alebo sa musia obchodné aktivity vašej spoločnosti uskutočňovať v Holandsku.

Môže-you-register-a-spoločnosť-at-a-virtuálneho-office-adresu

Internetový obchod s právnymi požiadavkami

Ako vlastník internetového obchodu máte voči zákazníkovi právne povinnosti. Pravidlá pre vrátenie tovaru sú povinné. Musíte byť dostupní pre otázky zákazníkov, nesiete zodpovednosť za záruku a ste povinní ponúknuť aspoň jednu možnosť následnej platby. V prípade nákupu spotrebiteľom tiež existuje požiadavka, aby spotrebiteľ nemusel vopred platiť viac ako 50% z kúpnej sumy. Je samozrejme povolené, ak to spotrebiteľ urobí dobrovoľne, uskutočniť úplnú platbu, ale (webový) maloobchodník nie je povinný zaviazať. Táto požiadavka sa uplatňuje iba pri nákupe produktov, pri službách sa vyžaduje úplná platba vopred.

Je uvedenie adresy povinné?

Umiestnenie kontaktných informácií musí byť jasne a logicky zistiteľné v internetovom obchode. Dôvodom je to, že zákazník má právo vedieť, s kým obchoduje. Táto požiadavka je podporovaná zákonom, a je preto povinná pre každý internetový obchod.

Kontaktné informácie pozostávajú z troch častí:

  • Identita spoločnosti
  • Kontaktné údaje spoločnosti
  • Geografická adresa spoločnosti.

Identita spoločnosti znamená registračné údaje spoločnosti, ako napríklad číslo obchodnej komory, DIČ a názov spoločnosti. Kontaktné údaje sú údaje, ktoré môžu spotrebitelia použiť na kontaktovanie internetového obchodu. Geografická adresa sa označuje ako adresa, z ktorej spoločnosť podniká. Geografická adresa musí byť viditeľná adresa a nemôže to byť adresa PO Boxu. V mnohých malých internetových obchodoch je kontaktná adresa rovnaká ako geografická adresa. Môže byť ťažké splniť požiadavku na poskytnutie kontaktných údajov. Tu nižšie sa dozviete viac o tom, ako môžete stále splniť túto požiadavku.

Virtuálna adresa

Ak vo svojom internetovom obchode nechcete alebo nemôžete uviesť viditeľnú adresu, môžete použiť adresu virtuálnej kancelárie. Túto adresu môže spravovať aj organizácia, ktorej platíte nájom. Tento druh organizácií má aj rôzne služby, ako je sledovanie a preprava poštových zásielok. Holandská adresa je dobrá pre dôveru návštevníkov vášho internetového obchodu.

Pre koho?

Možno budete potrebovať adresu virtuálnej kancelárie z niekoľkých dôvodov. Adresa virtuálnej kancelárie je väčšinou pre:

  • Ľudia, ktorí podnikajú doma; ktorí chcú udržať obchodný a súkromný život oddelene.
  • Ľudia, ktorí podnikajú v zahraničí, ale tiež sa snažia udržiavať kanceláriu v Holandsku;
  • Ľudia s podnikom v Holandsku, ktorí by chceli mať virtuálnu kanceláriu.

Virtuálna adresa môže byť za určitých podmienok zaregistrovaná v Obchodnej komore.

Registrácia v Obchodnej komore

Počas procesu registrácie bude zaregistrovaná jedna alebo viac pobočiek vašej spoločnosti. V tomto procese sa zaregistruje poštová adresa aj adresa na návštevu. Adresa na návštevu sa použije iba v prípade, ak dokážete, že sa tam nachádza vaša pobočka. Toto je možné overiť prostredníctvom nájomnej zmluvy. To platí aj v prípade, ak sa vaša spoločnosť nachádza v obchodnom centre. Ak nájomná zmluva ukáže, že si trvale prenajímate kanceláriu (priestor), môžete ju zaregistrovať ako svoju návštevnú adresu v obchodnom registri. Mať trvalú nájomnú adresu neznamená, že musíte byť vždy prítomní, ale v prípade potreby musíte mať možnosť byť stále prítomní. Napríklad, ak si prenajmete stôl alebo kanceláriu na dve hodiny týždenne, nestačí to na splnenie požiadaviek na registráciu vašej spoločnosti.

Na registráciu spoločnosti musíte mať k dispozícii niekoľko dokumentov:

  • Registračné formuláre obchodnej komory;
  • Podpísaná nájomná, - kúpna - alebo lízingová zmluva od holandskej hosťujúcej adresy;
  • Overená kópia platného dokladu totožnosti (môžete to dohodnúť s holandským veľvyslanectvom alebo notárom);
  • Originál výpisu alebo úradne overená kópia registra obyvateľov zahraničnej obce, v ktorej bývate, alebo iný dokument od oficiálnej organizácie uvádzajúci vašu zahraničnú adresu.

Predpisy obchodnej komory týkajúce sa „virtuálnej kancelárie“

V posledných rokoch sa zistilo, že virtuálna kancelária bola kancelária, kde sa nachádzala spoločnosť, ale kde sa skutočná práca nevykonávala. Pred pár rokmi Obchodná komora zmenila pravidlá pre virtuálnu kanceláriu. V minulosti bolo bežné, že takzvané spoločnosti „Ghost“ usadili svoje podniky na adrese virtuálnej kancelárie. S cieľom zabrániť nelegálnym činnostiam obchodná komora kontroluje, či spoločnosti majú virtuálne sídlo, ktoré tiež vykonáva svoju činnosť z tej istej adresy. Obchodná komora nazýva tento udržateľný obchodný postup. To neznamená, že tam musia byť trvalo prítomní aj podnikatelia, ktorí majú virtuálnu kanceláriu, to však znamená, že musia mať schopnosť byť v prípade potreby trvale prítomní.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa tohto blogu alebo máte problémy s obchodnou komorou, obráťte sa na právnikov spoločnosti Law & More, Na vaše otázky odpovieme av prípade potreby poskytneme právnu pomoc.

zdieľam