Môžete zaregistrovať spoločnosť na adrese virtuálnej kancelárie?

Bežnou otázkou podnikateľov je, či môžete zaregistrovať spoločnosť na adrese virtuálnej kancelárie. V správach, ktoré často čítate o zahraničných spoločnostiach s poštovou adresou v Holandsku. Mať takzvané spoločnosti PO box má svoje výhody. Väčšina podnikateľov vie, že táto možnosť existuje, ale ako ju zvládate a aké požiadavky musíte splniť, mnohým stále nie je jasné. Všetko to začína registráciou v Obchodnej komore. Svoju firmu je možné zaregistrovať, aj keď žijete v zahraničí. Je tu však hlavná požiadavka: vaša spoločnosť musí mať holandskú adresu na návštevu alebo sa musia obchodné aktivity vašej spoločnosti uskutočňovať v Holandsku.

Môže-you-register-a-spoločnosť-at-a-virtuálneho-office-adresu

Internetový obchod s právnymi požiadavkami

Ako majiteľ internetového obchodu máte voči zákazníkovi zákonné povinnosti. Je povinné mať politiku vrátenia tovaru, musíte byť k dispozícii pre otázky zákazníkov, zodpovedáte za záruku a musíte ponúknuť aspoň jednu možnosť po platbe. V prípade spotrebiteľského nákupu je tiež potrebné, aby spotrebiteľ nemusel platiť viac ako 50% z kúpnej sumy vopred. Samozrejme je dovolené, ak to spotrebiteľ urobí dobrovoľne, vykonať úplnú platbu, ale (internetový) predajca nie je povinný sa zaviazať. Táto požiadavka sa uplatňuje iba v prípade, ak kupujete produkty, v prípade služieb sa vyžaduje plná platba vopred.

Je uvedenie adresy povinné?

Umiestnenie kontaktných informácií musí byť jasne a logicky zistiteľné v internetovom obchode. Dôvodom je to, že zákazník má právo vedieť, s kým obchoduje. Táto požiadavka je podporovaná zákonom, a je preto povinná pre každý internetový obchod.

Kontaktné informácie pozostávajú z troch častí:

  • Identita spoločnosti
  • Kontaktné údaje spoločnosti
  • Geografická adresa spoločnosti.

Identita spoločnosti znamená registračné údaje spoločnosti, napríklad číslo obchodnej komory, číslo DPH a názov spoločnosti. Kontaktné údaje sú údaje, ktoré môžu zákazníci použiť na kontaktovanie internetového obchodu. Geografická adresa sa označuje ako adresa, z ktorej spoločnosť podniká. Geografická adresa musí byť viditeľnou adresou a nesmie to byť adresa PO Boxu. V mnohých malých internetových obchodoch je kontaktná adresa rovnaká ako geografická adresa. Môže byť ťažké splniť požiadavku na poskytnutie kontaktných údajov. Nižšie nájdete ďalšie informácie o tom, ako môžete túto požiadavku splniť.

Virtuálna adresa

Ak nechcete alebo nemôžete vo svojom internetovom obchode uviesť viditeľnú adresu, môžete použiť adresu virtuálnej kancelárie. Túto adresu môže spravovať aj organizácia, ktorej platíte nájom. Tento druh organizácií má tiež rôzne služby, ako je sledovanie a zasielanie poštových zásielok. Mať holandskú adresu je dobré pre dôveru návštevníkov vášho internetového obchodu.

Pre koho?

Možno budete potrebovať adresu virtuálnej kancelárie z niekoľkých dôvodov. Adresa virtuálnej kancelárie je väčšinou pre:

  • Ľudia, ktorí podnikajú doma; ktorí chcú udržať obchodný a súkromný život oddelene.
  • Ľudia, ktorí podnikajú v zahraničí, ale tiež sa snažia udržiavať kanceláriu v Holandsku;
  • Ľudia s podnikom v Holandsku, ktorí by chceli mať virtuálnu kanceláriu.

Virtuálna adresa môže byť za určitých podmienok zaregistrovaná v Obchodnej komore.

Registrácia v Obchodnej komore

Počas procesu registrácie bude zaregistrovaná jedna alebo viac pobočiek vašej spoločnosti. V tomto procese sa zaregistruje poštová adresa aj adresa na návštevu. Adresa na návštevu sa použije iba v prípade, ak dokážete, že sa tam nachádza vaša pobočka. Toto je možné overiť prostredníctvom nájomnej zmluvy. To platí aj v prípade, ak sa vaša spoločnosť nachádza v obchodnom centre. Ak nájomná zmluva ukáže, že si trvale prenajímate kanceláriu (priestor), môžete ju zaregistrovať ako svoju návštevnú adresu v obchodnom registri. Mať trvalú nájomnú adresu neznamená, že musíte byť vždy prítomní, ale v prípade potreby musíte mať možnosť byť stále prítomní. Napríklad, ak si prenajmete stôl alebo kanceláriu na dve hodiny týždenne, nestačí to na splnenie požiadaviek na registráciu vašej spoločnosti.

Na registráciu spoločnosti musíte mať k dispozícii niekoľko dokumentov:

  • Registračné formuláre obchodnej komory;
  • Podpísaná nájomná, - kúpna alebo nájomná zmluva z holandskej návštevy;
  • Overená kópia platného dokladu totožnosti (môžete to dohodnúť s holandským veľvyslanectvom alebo notárom);
  • Originál výpisu alebo úradne overená kópia registra obyvateľov zahraničnej obce, v ktorej bývate, alebo iný dokument od oficiálnej organizácie uvádzajúci vašu zahraničnú adresu.

Predpisy obchodnej komory týkajúce sa „virtuálnej kancelárie“

V posledných rokoch bolo zaznamenané, že virtuálna kancelária bola kancelária, v ktorej sa nachádzala spoločnosť, ale skutočná práca sa nevykonala. Pred niekoľkými rokmi Obchodná komora zmenila pravidlá pre virtuálnu kanceláriu. V minulosti bolo bežné, že takzvané „duchové“ spoločnosti usadili svoje podniky na adrese virtuálnej kancelárie. Obchodná komora s cieľom zabrániť nezákonným činnostiam kontroluje, či spoločnosti majú virtuálnu kanceláriu, ktoré tiež vykonávajú svoju činnosť z tej istej adresy. Obchodná komora nazýva tento trvalo udržateľný obchodný postup. To neznamená, že podnikatelia, ktorí majú virtuálnu kanceláriu, musia byť v ňom neustále prítomní, ale to znamená, že v prípade potreby musia mať možnosť byť neustále prítomní.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa tohto blogu alebo máte problémy s obchodnou komorou, obráťte sa na právnikov spoločnosti Law & More, Na vaše otázky odpovieme av prípade potreby poskytneme právnu pomoc.

zdieľam