Zvýšenie nekalých obchodných praktík prostredníctvom telefónu

Častejšie sa uvádzajú nekalé obchodné praktiky prostredníctvom telefonického predaja. Toto je záver holandského úradu pre spotrebiteľov a trhy, nezávislého orgánu dohľadu, ktorý zastupuje spotrebiteľov a podniky. Ľudia sú stále viac oslovovaní telefonicky s tzv. Ponukami na zľavy, sviatky a súťaže. Tieto ponuky sú často formulované nejasne, takže zákazníci musia napokon viac, ako očakávajú. Po tomto telefonickom kontakte často nasledujú agresívne postupy pri výbere platieb. Okrem toho sú ľudia, ktorí súhlasili len s prijímaním informácií, tiež nútení platiť. Holandský úrad pre spotrebiteľov a trhy radí ľuďom, ktorí sú s takýmito ponukami telefonicky kontaktovaní, aby ukončili hovor, odmietli ponuku a aby v žiadnom prípade nezaplatili faktúru.

Prečítajte si viac: https://rechtennieuws.nl/56668/acm-toename-oneerlijke-handelspraktijken-via-telefonische-verkoop/

zdieľam