PRAKTICKÉ ZÁLEŽITOSTI
Úloha

Ak poveríte našu advokátsku kanceláriu zastupovaním svojich záujmov, ustanovíme to v dohode o postúpení. Táto dohoda popisuje podmienky, ktoré sme s vami prediskutovali. Vzťahujú sa na prácu, ktorú pre vás vykonáme, náš poplatok, úhradu výdavkov a uplatňovanie našich všeobecných podmienok. Pri plnení dohody o postúpení sa zohľadňujú príslušné nariadenia vrátane pravidiel Holandskej advokátskej komory. Vaše poverenie vykoná právnik, s ktorým ste v kontakte, s vedomím, že tento právnik môže nechať časti svojej práce vykonať na svoju zodpovednosť a pod dohľadom jedného z ďalších právnikov, právnych poradcov alebo poradcov. Advokát pritom koná spôsobom, ktorý možno očakávať od kompetentného a primerane konajúceho advokáta. Počas tohto procesu vás bude právnik informovať o vývoji, pokroku a zmenách vo vašom prípade. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, predložíme, pokiaľ je to možné, korešpondenciu, ktorá sa vám má zaslať, vo forme návrhu, so žiadosťou nás informovať, či súhlasíte s jej obsahom.
Máte možnosť predčasne ukončiť zmluvu o postúpení. Na základe strávených hodín vám zašleme konečné vyhlásenie. Ak bol dohodnutý pevný poplatok a začali sa práce, tento pevný poplatok alebo jeho časť sa, žiaľ, nevracia.
financie
Závisí to od zadania, ako budú finančné opatrenia uzavreté. Law & More je pripravený odhadnúť alebo uviesť náklady spojené s pridelením vopred. To môže niekedy viesť k dohode o pevných poplatkoch. Zohľadňujeme finančnú situáciu našich klientov a sme vždy ochotní myslieť spolu s našimi klientmi. Náklady na naše právne služby, ktoré sú dlhodobé a založené na hodinovej sadzbe, sa účtujú pravidelne. Na začiatku práce môžeme požiadať o platbu vopred. Je to na pokrytie počiatočných nákladov. Táto záloha bude uhradená neskôr. Ak je počet odpracovaných hodín nižší ako výška zálohy, nevyužitá časť zálohy sa vráti. Vždy dostanete jasnú špecifikáciu času stráveného a vykonanej práce. Vždy môžete požiadať svojho právnika o vysvetlenie. Dohodnutý hodinový poplatok je opísaný v potvrdení zákazky. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, uvedené sumy sú bez DPH. Môžete tiež dlhovať náklady, ako sú súdne poplatky, exekútorské poplatky, úryvky, cestovné a ubytovacie náklady a náklady na dopravu. Tieto takzvané výdavky mimo kapsu vám budú účtované osobitne. V prípadoch, ktoré trvajú dlhšie ako jeden rok, sa dohodnutá sadzba môže každoročne upravovať o percento indexácie.
Chceli by sme vás požiadať, aby ste zaplatili účet právnika do 14 dní od dátumu fakturácie. Ak sa platba neuskutoční včas, máme právo (dočasne) pozastaviť prácu. Ak sa vám nedarí zaplatiť faktúru v stanovenej lehote, oznámte nám to. Ak na to existuje dostatočný dôvod, môžu sa podľa uváženia advokáta prijať ďalšie opatrenia. Tieto budú zaznamenané písomne.
Law & More nie je pridružená k rade pre právnu pomoc. To je dôvod, prečo Law & More neponúka dotovanú právnu pomoc. Ak chcete získať dotovanú právnu pomoc („dodatok“), odporúčame vám obrátiť sa na inú právnickú firmu.
Povinnosť identifikácie
V rámci našej funkcie právnickej firmy a daňového poradenstva so sídlom v Holandsku sme povinní dodržiavať holandské a európske právne predpisy o boji proti praniu špinavých peňazí a podvodom (WWFT), ktoré od nás vyžadujú povinnosť získať jasný dôkaz o totožnosti klienta, pred poskytnutím služieb a začatím zmluvného vzťahu. V tejto súvislosti sa preto môže vyžadovať výpis z obchodnej komory a / alebo overenie kópie alebo platného dôkazu totožnosti. Viac o tom si môžete prečítať na Povinnosti KYC.
články
Všeobecné obchodné podmienky
Na naše služby sa vzťahujú naše všeobecné obchodné podmienky. Tieto všeobecné podmienky a podmienky vám zašleme spolu s dohodou o postúpení. Nájdete ich aj na stránke Všeobecné podmienky.
Postup pri vybavovaní sťažností
Kladieme veľký dôraz na spokojnosť našich klientov. Naša firma urobí všetko, čo je v jej silách, aby vám poskytla čo najlepšie služby. Ak by ste napriek tomu neboli spokojní s konkrétnym aspektom našich služieb, žiadame vás, aby ste nás čo najskôr informovali a prediskutovali s právnikom. Po konzultácii s vami sa pokúsime nájsť riešenie vzniknutého problému. Toto riešenie vám vždy písomne potvrdíme. V prípade, že nie je možné dospieť k spoločnému riešeniu, má naša kancelária tiež postup vybavovania sťažností v kancelárii. Viac o tomto postupe nájdete na Kancelárske konanie.
Čo o nás hovoria klienti
Veľmi dobre informovaní a priateľskí ľudia
Veľmi skvelý a profesionálny (právny) servis. Komunikácia en samenwerking ging erg goed en snel. Ik ben geholpen door dhr. Tom Meevis a mw. Aylin Selamet. Skrátka, s týmto úradom som mal dobré skúsenosti.
